robert pattinson (داداشم)

















twilight

new moon.breaking dawn.eclipse

فداااااااااااااااااااااااااااااااش

خب دیگه نظر

داداشم چشم میخوره


نظرات شما عزیزان:

natalie
ساعت14:30---19 دی 1391
سعی می کنم
کاری رو که گفتی انجام بدم


خودم خودمم
ساعت13:31---18 دی 1391
لازم به ذکره بگم که رابرت نه مال منه نه مال تو مال مامانشه وای مامانش چی زاییده؟؟؟خودم جان من میدونم که کی هستی ولی شما بیخود میکنی قربون داداش من بری ایشون خودش صاحب داره نزار منم قربون سین سین بشمااااااااااااااااااااااا اونوقت بد میشه دیگه تذکر ندمااااااا

mehra
ساعت13:28---18 دی 1391
من مجنون نگاشم مجنون جون بپا نمیری مهرا به خدا لهت میکنما میدونی که نباید با من در بیوفتی اونوقت بد بختت میکنمااااااا آفرین بچه ی خوب پس دیگه چشت به رابرتم نباشه که کوووووووووووووووررررررررررررررررررت میکنم که دیگه حتی سین سینم نبینی پس از فکرش بیا بیرووووووووووووووووووووووووون تا خفت نکردم

natalie
ساعت14:48---17 دی 1391
عشق خودمه کهممنون از ابراز احساسات ولی یه کم کنترل کنید می30 عزیزم

mehra
ساعت13:29---17 دی 1391
بذار من به مرگ طبیعی بمیرم لطفامهرا میزنم لهت میکنماااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااا داداشم صاحب داره!

mehra
ساعت13:27---17 دی 1391
من بیشتر از تو قلبونش برم.

وای خدا این چیه آفریدی؟؟؟

باباش چیه دیگه؟اینا انسانن یا فرشته؟فرشته ولی فوضولیش به تو نیومده!!!!درضمن من از همه بیشتز قررررررررررررررررررربووووووووووونش میرم تازه مواظب باشا چشمت دنبال سین سین باشه نه فامیلای من!!!!!!!!!!!!!!!!


baran
ساعت17:49---16 دی 1391
khube
بابا نیلوفر تو منو از کجا پیدا میکنی؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟آدرس این وبمو از کجا گیر آوردی؟؟؟؟؟؟


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





موضوعات مرتبط: <-CategoryName->


برچسبها: <-TagName->
نوشته شده در شنبه 16 دی 1391برچسب:,ساعت 16:48 توسط alice lautner|



      قالب ساز آنلاین